wtorek, 8 maja 2012

Sieeeeema. !
Dobra, dobra, dobra, dobra. Wiem że mało tu notek napisałam ale zawieszam na kilka dni tego bloga i robię drugiego. Podam linka tutaj jak założę tego nowego. Huehuehuehuehue. Dzisiaj jakiś tam test był w szkole. Nie zapowiedziany o.O. Ale pani mówiła że ten test pisaliśmy dlatego żeby oni wiedzieli co my się nauczyliśmy a czego nie, w tym roku szkolnym. Dobra, dobra, dobra, dobra.Pewnie kilka rzeczy źle napisałam, bo wiecie, po Nederlandzku nie jest tak łatwo wszystko napisac. Ale no w końcu Nederlandzkiego się uczę -_-. Dobra ;D chyba idę tego bloga zakładac i jeszcze kilka zdjęc dodam na koniec. Chyba trzy będą. A i zapomniałam powiedziec że niedawno byłam w Centrum i kupiłam sobie : spódniczkę jasno różową, chustkę różowo-białą w czarne gwiazdki i czarną bluzkę. Dzisiaj tak się ubrałam i siostra mówiła że jestem Barbie bo na różowo się ubieram ale cała na różowo nie była i to jest nie sprawiedliwe. Aah i jeszcze różowo-czarne buty miałam. Ok lecę i teraz te zdjęcia. To ...
Narazka. !

chcesz mój numer telefonu.?                                                                       masz. zdrap to i zobacz.! ;D

Jaaa. : ***

Jaaa. : ***

Jaaaa. : ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz