piątek, 4 maja 2012

Początek.!

Siemka.
Postanowiłam więc że założę bloga na blogspot.com. Koleżanki mi tyle razy tego bloga polecały ale prowadzę bardzo dużo blogów, więc.? Umiem się obsługiwac nimi. Może napiszę taki krótki opis o czym będę tutaj pisała. Więc będę tu pisała o moim dniu. Jak jego spędziłam lub jakoś tak. Po prostu jak spędziłam dzień. Będę tu również wstawiała zdjęcia. Czasami one będą takie nie ostre lub no takie wiecie. Więc już za nie przepraszam. Ale powiem wam że nie będę tu pisała codziennie bo moje życie jest nudne. Bardzo nudne nawet. A może powiem coś o sobie.? Mam na imię Carolina. Mieszkam w Belgii. W tamtym roku przeprowadziłam się do Belgii właśnie. Chodzę tu do szkoły. Jest naprawdę fajnie. Może dodam jedno zdjęcie moje to zobaczycie jak wyglądam chociaż nie mam się czym chwalic bo jestem brzydka.
No więc już widzicie mnie i ja mówię że jestem brzydka a jak wy myślicie.? Dobra to co jeszcze chcecie o mnie wiedziec.? No dobra opiszę teraz co dzisiaj robiłam ale to już w następnym poście. To pa :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz